1. Bukvarna EUDOM se ukvarja s trženjem rabljenih knjig. Bukvarno EUDOM je ustanovilo in z njo upravlja podjetje EUDOM, družba za energetsko svetovanje, d.o.o., so.p.
2. Uporabniki so vsi, tako fizične, kot pravne osebe, ki obiščejo spletno stran https://bukvarna.EUDOM.si/ ali njene prostore.
3. Bukvarni EUDOM, lahko fizične ali pravne osebe knjige tudi podarijo.
4. Pred podaritvijo se predstavnik Bukvarne EUDOM odloči ali podarjene knjige sprejme ali ne, glede na takrat razpoložljive zmogljivosti in ostale dejavnike.
5. S podaritvijo se darovalec odreče lastništvu podarjene knjige in prenese lastništvo na Bukvarno EUDOM.
6. Podarjenih knjig, Bukvarna EUDOM ne vrača. Prav tako podaritev knjig ne prinaša posebnih bonitet.
7. Bukvarna EUDOM je dolžna s podarjenimi knjigami ravnati kot dober gospodar.
8. Pri obisku Bukvarne EUDOM se uporabnik ravna po napotilih predstavnika Bukvarne EUDOM.
9. Knjige je mogoče rezervirati po predhodnem izboru na spletni strani https://bukvarna.EUDOM.si/ ali po osebnem ogledu v Bukvarni EUDOM.
10. Za prevzem knjige se je potrebno dogovoriti s predstavnikom Bukvarne v roku naslednjega delovnega dne po rezervaciji.
11. V skladu z dogovorom, je na osnovi plačila po prevzemu v katerem je zajeta tudi poštnina, možna tudi dostava knjige po pošti. Dostava lahko traja do 7 dni.
12. Če je knjiga na voljo, jo lahko pošljemo kot tiskovino ali blagovno pismo (navadno), je strošek pošiljanja plus kuverta cca 3,00 €, (to pošiljanje je brez sledenja). Lahko jo pošljemo priporočeno, cena je višja (omogoča sledenje paketa oz. pošiljke). V primeru izgube pošiljke, za to žal ne moremo odgovarjati.
13. Stranka se pred prevzemom knjige strinja z njeno ohranjenostjo. Izpolniti mora tudi ostale, s strani predstavnika Bukvarne EUDOM, postavljene pogoje.
14. Bukvarna EUDOM zagotavlja, da bodo vsi osebni podatki uporabnikov skrbno varovani in uporabljeni zgolj in samo za potrebe Bukvarne EUDOM.
15. Vsa morebitna nesoglasja si bosta stranka in Bukvarna EUDOM prizadevala reševati sporazumno. Bukvarna EUDOM si bo prizadevala za rešitev nesoglasja, ki bo zadovoljila pričakovanje stranke.